.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرعت انتقال بیماری کرونا در محمودآباد ۹برابر شده است
فرماندار محمودآباد، وضعیت شهرستان را از نظر شیوع کرونا بحرانی دانست و گفت: سرعت انتقال بیماری ۹ برابر شده است.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا شریعت فرماندار محمودآباد از آغاز بکار دبیرخانه مرکزی ستاد مقابله با کرونا شهرستان به محوریت شورای تامین خبر داد و گفت: روند رو به افزایش تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در محمودآباد ضمن تکمیل ظرفیت کلیه مراکز درمانی و بویژه بیمارستان محمودآباد، موجب ابتلای کادر درمانی و کاهش نیروی انسانی شبکه بهداشت و درمان در ارائه خدمات به شهروندان و مراجعه کنندگان شده است.

 

او از شهروندان خواست با توجه به شرایط بحرانی و فوق حاد شهرستان از مراجعه به ادارات به منظور پیگیری امورات غیر ضروری اداری پرهیز کنند.

 

فرماندار محمودآباد گفت: انتظار می‌رود واحد‌های تجاری شلوغ و پر ازدحام علیرغم مشکلات اقتصادی موجود همکاری لازم را داشته باشند و به صورت داوطلبانه نسبت به تعطیلی مقطعی واحد  خود اقدام کنند تا در کاهش تعداد تلفات افراد مبتلا نقش تاثیر گذار داشته باشند.

 

او افزود: اطلاع رسانی‌های لازم در خصوص رعایت و الزام و توجه به پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک به کلیه واحد‌های تولیدی و کارخانه‌ها و بازاریان و اصناف ابلاغ شده و کوتاهی و قصور از طرف هر واحد اقتصادی، چون با سلامت جامعه سرکار دارد بدون هیچ اغماضی و با تعطیلی و پلمب همراه خواهد بود.

 

رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان محمودآباد از تشکیل ۵ اکیپ بازرسی با مسئولیت مدیران ادارات خبر داد و گفت: ۲۳۶ مورد بازدید تاکنون از اماکن عمومی در شهر‌های محمودآباد و سرخ رود صورت گرفته و ۴۸ واحد صنفی متخلف به مراجع قضایی معرفی شده که از این تعداد ۲۸ واحد پلمب شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.311 seconds.